Hold overblik over kunderelationerne

dynamics365-sales-dashboard

Sponsoreret

En CRM-løsning giver et overblik over kunderelationer. Det kan proactive.dk hjælpe dig med.

Noget af det vigtigste som virksomhed, det er at pleje forholdet til kunderne og samtidig også fastholde det. Det er derfor meget vigtigt, at alle medarbejdere har styr på al den viden og information, som I har på jeres kunder og at den viden bliver indeholdt på en systematisk måde. ProActives CRM system er baseret på Microsoft Dynamics 365-platformen, som kan tilpasses så I får en løsning, der præcis understøtter jeres specifikke behov og forretningsprocesser. De vil gerne hjælpe jer med at sætte denne CRM-løsning op, sådan at det virker, og det gør de gerne efter et indledende analyseforløb, hvor de i tæt samarbejde med jer som virksomhed sætter sig ind i jeres forretningsprocesser og dermed får defineret de behov, I har. Microsoft Dynamics 365 hjælper jer blandt andet med at få overblik over jeres kunder, leads og salgsmuligheder og giver jer mulighed for nemt at dele relevant information om dem. E-mail-korrespondance og telefon- og mødeaktiviteter kan lynhurtigt spores direkte fra Outlook, sådan at man også hurtigt fået et overblik over hver enkelt kunde, kontaktperson eller salgsmulighed. Det skal alt i alt hjælpe jer med at gøre kunderelationen mere overskuelig og nem at fastholde.  

Related posts